hari pertama yg.....

 20/8/2013 - Tuesday
1st day masuk keja after 2 weeks cuti raya plus 1 week java workshop. as usual, kepala masih pening, telinga pun masih belum beroperasi 100%...kelas??of coz perlu runnning ikut jadual even the preparation is  less than 50%...1st class of the day is web programming, new topic..masuk ckit set induksi then terus ke introduction to the topic, its easy bcoz just the intro, then distribute the tutorial and sit until the class end...sorry students...i'm very exhausted....
kelas ke-2 is cyberpreneurship, topic account, so lecturer dr commerce yg handle, aku masih kena masuk, bukak lab, on LCD, ambik kehadiran, then tunggu lecturer tu mengajar sampai abis masa. aku tgk jer la lec tu start ngajar, then satu masa tu dia tny something, but sbb telinga masih x ok, x dpt dgr, so bgn nak pegi dkt sikit dgn dia, tiba-tiba..........lost....sedar2 dah terduduk terbersimpuh dgn ayunya dpn dia....."are u ok?" the 1st voice yg aku dgr dlm keadaan duduk tu...(sumpah aku tak pasti apa yg jadi, MALU kot!!)..ntah mcm mana blh ter pitam tiba2 nih??? aku pun dgn controlnyer bgn, students pun mcm heran jer tgk...."i'm ok"...itu jer yg aku mampu jwb saat itu, kemudian terus tukar topic...lec tu pun buat mcm pro jer, terus sambung ngajar seolah tiada apa2 yg terjadi.....waaaaaaa...waaaaaaaa.....mesti dlm hati dia dah gelak golek2 kan..kan....
gbr sekadar hiasan...xder la aku jatuh sampai mcm ni...kita jatuh dlm keadaan ayu ok.... :)
 so.......abis citer tadi yer....pengajaran utk diri sndiri di masa akan dtg....penat o travel dgn flight ni, saper rasa dia tahu la kan...nasib baik esok dan lusanya ada kursus, nak kata relaks tu xder la sgt...at least xyah nak pot pet pot pet dlm kelas..... :)
Hari Jumaat perjumpaan bulanan dengan tema "Merdekaraya". 1st time assembly with our new Director Ji.. ucapan sajer dh sejam lebih, tp ttp abis b4 4.30 pm...yes!!weekend is coming, tp i x cuti pun......nanti sambung ekk...

Comments

Popular Posts