Pagi Ahad yg redup...

Hari Ahad yg redup dan sejuk. Smlm mkn byk and sgt rasa bersalah dgn diri sndiri...siyesss.....x tipu. Hari ni dh janji nk jenjalan dlm poli dgn chelva. 7.30 pg kami memulakan langkah dgn semangat membara. Tambahan pulak cuaca yg redup kerinduan, menambahkan lg kelajuan langkahan masing-masing.
Hari ni kami jalan ikut route lain.....tiba2 terjumpa benda alah ni. xtau dah berapa lama benda ni ada kat sini. aku cuba panjat, then turun balik sbb tak yakin kekuatan kayu tu dpt menampung berkilo2 daging dan tulang aku. Si Chelva pulak naik....sampai ke hujung dia jalan...bersungguh dia ingin membuktikan kat aku yg binaan tersebut kukuh.

Senyum dalam tangisan di dalam hati...wpun nampak tak berapa nak tinggi, tapi aku mmg spesis gayat. Hanya mampu setakat itu sahaja :)
lepas jalan2 pg tu, bersiap-siap ke pasar. Dah lama niat nak ke pasar ni tertangguh...x cukup masa dan juga malas adalah dua alasan utama yg sangat munasabah. Mcm biasa, plan nak beli benda lain, tapi terbeli benda lain adalah perkara biasa dlm rutin normal aku. Dan mcm biasa biasa juga aku LUPA untuk membeli benda yg sepatutnya aku beli...huhuhuuuuu...balik outstation nanti lah aku beli..
meratah udang lipan sebelum operasi masak-memasak....fresh from the ocean..nyummm...nyummm....
selamat pengantin baru...Firdaus.....anak sulung cousin aku di A.Setaq :)

Comments

Popular Posts