Birthday 2016 - 2nd celebration

17/7/2016

Kembali semula ke pmu setelah bercuti raya lebih kurang 2 minggu. Flight mcm biasa MAS pkl 7 pagi dari Penang. Itu jer flight yg agak murah dari Penang Ke Sibu dan hanya transit di KL. Kalau yg lain2 akan transit ke Kuching jgk, so aku kna naik 3 flight...oh NO! Kali ni aku terpaksa jgk amik airsickness pill setelah sekian lama x amik dan bertahan. Start balik bln puasa hari tu, mmg dah x dpt nak tahan lagi. Kepeningan hampir seminggu memang betul2 buat aku serik.

Sampai ke pmu jam hampir ke pkl 9 malam. Fizikal dan mental memang dah sangat letih. Kalau aku ni hp...mmg dah terpadam sejak petang tadi lagi. Ernie dtg jemput kat kereta sbb brg byk nak bwk msuk. Dari luar lagi aku dok beletiaq bila tgk rumah gelap gelita.

"Tak kan keluar sat pun awk tutup abis semua lampu...". 

Dia diam jer bila aku dok pot pet pot pet sampai depan pintu rumah. Bukak jer kunci aku terus masuk, tangan terus mencapai suis utk on lampu. Tiba-tiba.......

"SURPRISE............! 

Wahhhhh......chelva dan fifah pun ada. Patut la si ilham pun beria-ia nak htr brg aku smpai ke dalam rumah. Dia pun terlibat jugak rupanya. Tergezut akak dikk......dah lewat sgt ni sambutannya, dah lebih 10 hari...heheheheeeeee.......anyway terima kasih banyak2 semua. Ksal mmg saaaayaaannngggggg korang sampai hujung nyawa. Terus rasa mcm bateri dah charge 100% :)
mango cheese cake
by Miss Ernie Afifah......sedap sgt!
tak sangka awk pandai buat cake yg saya nak sgt mkn ni
Next project tlg buatkan durian cheese cake pulak yer :)
Behind the scene
Gambar paling win malam tu
cantik
Sesi suap-menyuap cake
xde pulak si ilham dlm gbr ni
tgk la....sememeh jer muka birthday girl kan.....bulatttttttt!
Alhamdulillah......tq Allah di atas hidup ini. Aku bersyukur dengan apa yg dimiliki dan masih cuba menjadi insan terbaik mengharungi dugaan Mu. Doakan yg baik2 saja utk kami semua yer :)
tq for the present
abaikan muka ku di pagi hari itu
cekang lagi.....x blh nak senyum :)

Comments

Popular Posts