viva vs KL Mac 2019

20 mac tu majlis epict 6.0 jtmk. Ala2 viva utk budak2 sem akhir. Ada pameran, booth2 jualan, pertandingan ict segala. Kali ni aku kna handle pertandingan ict. So, pikir punya pikir buat pertandingan poster jer la. Tema adalah IOT :)
sedang tengok2 booth budak2 projek....
ni la group projek aku
tapi aku sv ke-2 jer
Alhamdulillah...Gangsa
syabas anak2 projek semua :)
stress tgk tudung sndiri.....dah mcm minah indon apa jer
 Lepas thumb 4.30 tu aku terus pecut ke airport Bintulu. Skrg ni ke Bintulu lg senang sejak2 pan borneo ni dalam pembikinan. Kalau dah terpaksa sangat baru la ke Sibu. !st time nak tinggal myRayan kat airport Bintulu ni. Moga2 selamat lah dia dalam jagaan Yang Maha Esa.
Parking 5 hari 4 malam RM50 sahaja
Sebagai langkah keselamatan :)
 Flight aku malam tu pkl 8.25 malam. Tapi dkt2 pkl 9 mlm jgk la baru take off. Sampai klia2 lebih kurang pkl pkl 11. Sementara nak cari tempat mkn, drive dari airport ke rmh adik aku...dlm pkl 2 pagi jgk la baru dpt landing atas tilam....penattt!

Esoknya sebelum aku ke hotel, adik aku bwk mkn kat kedai mkn area situ. Mkn mknn org nogori 9 den tgh hari tu.
Gulai Omak Den
Sedap2 jgk makanan sini. Depa hidang mcm kita mkn kat rumah zaman aku kecik2 dulu tu. Pinggan mangkuk pun old school. Rasa2nya geng2 poli Nilai tau jer tu tempat ni. Masa kami smpai pun ada student poli nilai tgh makan situ. Gambaq mknn xdan la pulak nak ambik. Sedaq2 dah nak abih..hahahahaaaa.....nampak tak kesedapannya di situ.
This is Bobo
Aku stay sini
Highly recommended bg yg ada transport sbb hanya ada 1 kedai mamak saja area sini
Hotel cantik dan kemas
Harga yg sgt berpatutan dan termasuk bfast
Even aku check in srg ja, tp PERCUMA utk org kedua juga bfast

Malam tu Ernie sampai dari Penang. Aku ajak dia teman untuk ke Rawang nanti. Nasib la dia blh cuti. Kalau x mau menggagau jgk aku drive srg2. Yang pasti asyik tersalah simpang wpun guna waze. Haru sungguh.

Date : 23 Mac 2019
Venue : Rumah Haney
Program : Mini reunion kelas matrikulasi 1.47, uum

Bak kata shaja, xper kita start dgn 5 dulu, nanti2 lps ni ramai la....... :)
Memang seronok jmpa balik kawan2 lama ni. Ada la dkt 20 tahun jgk x jumpa. Mcm2 gossip kluar balik. Ada yg aku x pernah tau pun. Ada yg terusik juga dengan kenangan lama. Getaran letrik tetap terasa katanya...hahahahahaaaa.....yg penting masing2 dah move on. Umur masing2 pun dah suku abad. Syahdu pulak rasa memikir masa depan. Entah sempat ke idok ke next reunion...Wallahualam.

Dari Rawang kami terus balik ke rumah adik aku. Jammed nak matiiiii. Maklumlah dah start cuti sekolah. Sakit abih semua pinggang dan kaki menekan minyak yg x seberapa.
posing before subuh
mata serupa x blh nak bukak dah
hasil tangkapan di Jaya Grocer KLIA2
sedap gilerrrr
menyesal beli 1 saja....huhuhuhuuu....
nak kirim....

Comments

Popular Posts