Post pertama 2023

 Hari ni masuk opis setelah 2 hari off....sehari gi hosp sehari jjcm. Penat??? boleh lah, tp best! Smlm keluar result pindah. PBU sorang ja dapat, tu pun sbb sakit. Aku paham dh, kl musim2 mcm ni mood org2 tertentu mmg ke mana2. Jangan diusik, jangan dikacau. Aku dh pernah merasa.....

Yg sibuk dgn validasi pun ramai jgk. Aku wpun dh 10 years++ masih lg di takuk lama. ntah lah, xda rasa nak mintak apa2 lg skrg.....rasa nk pencen ja, hahhaaaaahaaaa. Pemalas sungguh. Geng2 yang seirama rasanya semua dh naik, yg baru2 dari aku pun sama, rajin2 semua. Syabas! Jangan la malas mcm senior hampa ni.

td rebus chestnut....buah berangan bak kata mak aku...antara kacang kegemaran aku.

Org sibuk dok sediakan fail validasi, aku pun tumpang sebuk jugak rebus kacang. Heeheeeheee, jgn la serius sgt kan. Dulu aku ingatkan kacang ni boleh goreng ja mcm yg jual2 tu. Rupanya rebus pun blh. Itu pun setelah tengok di youtube, Senang la lps ni, aku dh la suka. Kalau beli yg dh grg tu kan mahal....rm11++ brp gram ja dpt. Ni seplastik baru dlm 10 hengget :)


Comments

Popular Posts