cerita eiduladha part 1

1st time memasak sendirian utk sambutan aidiladha. Pertama kali jgk try msk rendang nogori 9…heee…heee….jadi ler jgk wpun x sama mcm yg org sana buat.. Sblm mkn2 posing dulu….biasa ler, wpun most of the dish adalah yg segera, tp nk jgk tayang kat blog ni…korang Nampak kea pa yg aku masak???haaa…haaa….dan korang tau ker saper yg amik gbr aku yg homel homel tu??? Tungguuuuu……
Ini xboss aku dr psp-k.ros…..beliau ler yg dtg beraya dgn aku di mukah ni…kebetulan dia observed stud area borneo, so alang2 dh ada kat cni, terus la dtg beraya dgn aku…lg pun dia dh janji, kl aku x blk raya dia akan dtg raya d cni…so, kiranya kdtgn k.ros ke cni sbg menepati janji la….heee…heee……tqvm k.ros sbb sudi teman sal beraya kat cni, luv u sooooo much!!!muaahhh!! Haaaa……beliau lah yg amik gbr aku di atas…..pandai kan beliau???shomel lote jer gbr aku…fotogediks lagi…  Semua mknn tu aku masak masa pagi raya, so mkn lambat ckit la. Dalam t.hr baru ler pegi beraya ke rmh member yg senasib dgn aku (sama2 kena campak ke pmu sbb mintk tkr poli….kesian kan???)hsbn dia masak nasi kerabu…..si hanan ni pulak msk rending, ketupat…..dan yg paling best ada kek coklat n koktel…my favourite…heeee…heeeee….. Lepas tu terus bergerak ke rmh Afifah…..parent dia masak mee……mee apa ntah aku dh lupa la pulak nama dia….tu la lama sgt baru nk cerita…lupa abis semua…. Sebelah mlm baru ler geng2 semua pakat dok mai beraya ke rmh….ramai jgk la yg dtg wpun aku msk x seberapa…riuh rendah rmh dgn gelagat anak2 depa….xler aku rasa sunyi sgt…teringat anak2 menakan aku di semenanjung…….

Comments

Popular Posts