exam oh exam

a very busy week, kena jaga exam hari sabtu dan ahad, PKK kena htr dlm mg ni jgk la....FRP pun kena semakan mg ni jgk....XCompile lagi...marking paper lagi....dan yg paling penting FLIGHT TICKET awal2 lagi dah beli...haaa....haaaaa....mau cuti maaa.....

tp jaga exam kat cni best jgk....kl sblm ni paling kurang pun kena jaga 4 kali....jrg sgt la, slalu aku mmg kena jaga lebih punya....tp kat cni kena jaga 2 kali jer....al-maklum ler bil stud yg x brp ramai. Tempat exam pun semata2 di dewan serbaguna, xder dah tempat lain. Tu pun bknnyer penuh 1 dewan....3/4 jer ruang yg digunakan....

suasana di DSG semasa exam hari ahad yg lalu.....kusyuk jer semua menjawab...
 Hari pertama exam (Sabtu) TPA dtg buat spot check.....tergezut jgk aku, ingat dia mai buat apa, rupa2 nyer dok remind kami2 yg kena jaga hr mg ni suruh thumb-in and thumb-out mcm biasa. Bukan apa, senang nak claim cuti ganti nanti..heee....heee....
Dalam2 dok pesan tu hari Ahad aku LUPA thumb-out!!!pg isnin tu baru ingat...x psl2 kena buat surat tunjuk sebab....rugi woooooooo....aku x rela cuti ku di 'cut'...duduk jauh2 ni cuti amatlah berharga...kira mcm blh gaduh la kl kerani silap kira baki cuti rehat, heee...heeee.....acah jer....:)

skrip jawapan student....kontroversi tu color mixer......
hari Ahad pulak Pengarah sendiri turun dewan, audit utk exam...tgh syok2 aku dok melayan perasaan kt kerusi blkg, tiba2 dia mai ddk sblh aku....nasib la aku cpt sedar...mau nyer x perasan, ntah aksi apa ler yg aku buat nanti...malu siottttt....
sempat jgk ler kami berposing2 di dlm dewan sambil2 jaga exam tu.....nk hilangkan boring....

gbr ini tiada kena mengena dgn entry di atas, hanya contengan kebosanan semasa meeting jbtn berlangsung...


Comments

idea semulajadi said…
ive been wondering~ bukan ke seblum nie kak sal kata blog kak sal bukan blogspot?
Anonymous said…
mmg la....yg 1 lg tu terlalu personal..blog ni dh lama create, so nak buat come back...haaa...haaa...

Popular Posts