our beloved princess

Tanggal 31
Bulan lapan lima puluh tujuh
Merdeka ! Merdeka !
Tetaplah merdeka
Ia pasti menjadi sejarah

Pada tarikh ini juga di thn 2009 lahirlah sebutir lagi permata di dlm keluarga kami, satu2nya grandaughter my mom, cucu kedua yg diberi nama Hanna Saffiya binti Salim.......maka lengkaplah sepasang anak sedara kami pd masa tersebut...
semasa dalam pantang
 Hanna lahir dgn sedikit masalah(x brp tau sgt istilah medic), kena buat check-up berkala sampai umur dia 2 thn kl x silap.....tp skrg dia dah ok...membesar dgn semangat...Alhamdulillah sihat dan cergas, sgt pintar & petah...dannn......suka merajuk.....soooooo sweet.....
baru beberapa bulan, rambut mmg lambat tumbuh
 Masa Hanna blm lahir, abah dia (adik aku) ada suruh aku cr nama utk anak sulung dia tu....masa tu aku masih di polimas, ada sorang akak opis yg anak dia nama Hanna....berkenan sgt dgn budak tu sbb si Hanna tu sgt comel dan cerdik...so aku pun suggest nama Hanna *******, lg pun makna dia elok...tup2 depa amik Hanna dan gabungkan dgn saffiya(aku x pasti saper yg nak nama kedua tu, so jd la Hanna Saffiya.....itu lah kesah nyer asal nama si budak yg byk akal ni....
Hanna in action-1
Hanna ni sgt mudah dijaga...mudah mesra dgn sesiapa sahaja di kalangan ahli keluarga, masa kecik ssh sgt nak senyum...hanya org2 tertentu shj yg berjaya membuatkn dia senyum...tp skrg...senyum sokmo.....sgt pandai ambik hati org, tu yg buat kita dok ingat sedia kat dia.....miss u so much Hanna.......mmuuahhh!!

Hanna skrg....comel kan??mcm ayong dia...haaa...haaaaa....haaaa......
 fyi, Hanna ni sepupu Haikal.......

Comments

Popular Posts