Aiskrim Malaysia

 Hari ni perjumpaan bulanan April
sebab skrg student cuti maka perjumpaan dibuat pagi.
Lepas jer perjumpaan tu kononnya nak terus keluar ke pasar.
Tapi hujan sgt lah lebatnya, nak ke parking yg dekat secoet tu pun x boleh.
Tapi bila srg kawan yg dah ada di bandar kata hujan x sampai sana, terus aku pun nak jugak keluar.
Dari tangga turun ke foyer.....lebat sgt masa ni
Hajat utk ke pasar membeli udang tidak kesampaian.
Sebab musim kaul maka org pun tersangat lah ramainya
parking dari sedekat2 nya sehingga sejauh2 alam pun tara juga
Aku pasrah kembali ke Glory membeli telur dan ikan bilis.
Dan juga nak beli plastik utk projek aiskrim malaysia....yuuhuuuuuu
perisa coklat + milo
lemon + asam boi
 Part paling mencabar ialah untuk menyimpul kasihkan bahagian atas tu. Hampir2 aku give up sbb sgt susah. Knapa?? Sebab jari2 ku yg besar dan cumil-cumil. Makanya isipadu terpaksa dikurangkan supaya aku senang nak simpul. Tak sabarnya nak rasa hasil sulung aku nih.
my baby and me...korang mesti rasa gbr ni xder kaitan kan dgn cerita di atas...
tp sebenarnya ada....ada.....nak tayang shawl tu sebenarnya :)

Comments

Popular Posts