story mory penang lagi.. :)

AhhHHaaaaaa....kita sambung lagi cuti2 penang hari tu boleh??kan dh bgtau sblm ni, byk benda yg nak cerita kan...so layannnnzzzzzz
tempat yg wajib pi kalau blk semenanjung ialah POPULAR....aku  blh ddk kat dlm tu dkt sejam wpun x beli apa2..tp biasanya mmg ada la benda yg tersangkut beli jgk...saja suka belek2 buku2 baru..magazine2, stationary yg pelbagai jenis dan color yg mmg menggugat keimanan...masa zaman aku dulu mana ada benda2 mcm tu...kl ada pun x mampu nk beli,....isk..isk...
Ini buku baru dari Hlovate...mmg dicari2 masa blk hari tu...dkt2 nak abis cuti baru ada kat popular..wpun dah dkt sebulan terperuk kat cni, masih x abis baca lagi...bz la sangat kan...sebenarnya aku ni kena tunggu mood dtg baru blh baca, kalau paksa jgk nanti x best sbb x menghayati sepenuhnya....cheewahhhh
komik ni mmg xder kat popular, xder kat hasani book store dan beberapa kedai buku yg lain..at last aku order jer kat fb penulis komik ni...x sampai seminggu sampai dpn pintu rmh....aku baca x sampai 5 minit pun...haaahaaa...nipis jer komik ni, aku pulak mmg on anytime bila baca komik, tu yg cepat jer abis :)
masa cuti hari tu, ada srg geng pmu ni yg kena kursus di psp...so, as anak jati pulau pinang (80% jer) maka jadilah aku tourist guard x bertauliah aka bwk gi dinner setiap malam. ada la beberapa xtvt yg x berapa berfaedah kami buat sekali...sgt seronok..



Comments

Popular Posts