Aidilfitri Aku dan Mereka

Di hari raya ni la berkesempatan berjumpa dgn geng2 yg kita jarang jumpa di hari biasa...wpun sesetengahnya mmg duduk sekampung, tapi kerana kekangan masa mmg susah sgt nak berkumpul. Bila aku cuti, depa keja, bila sama2 cuti, depa pun pi vacation pulak....hurmmmm...mcm2 alasan kan...
my x-boss
ni geng masa keja kilang AVI dulu....sebenarnya ada sorang lagi, tapi dah lost contact sbb yg sorang tu suka benar tukar no. hp...lepas tu x reti2 nak update dgn kami...depa ni mmg akan dtg setiap kali aidilfitri, mahupun raya qurban..tapi sbb skrg ni aidiladha aku dah x balik, so raya puasa jer la depa mai rumah.
Diperkenalkan sepupu sblh mak aku....dia pun cikgu jugak...kat Kolej Mara...the only daughter kpd my PakLang dan satu-satunya yg memberi the only grandson kpd PakLang aku... :)...aku syak dia ni pembaca tegar blog sss...betul tak???
haaaaa....yg ni kawan aku sejak tadika lagi...kami sekelas sampai form 5! mmg sangat lama la dgn dia...berpisah bila masuk U saja...dan dia juga dah pindah mengajar di kampung aku....sangat pandai memasak segala jenis masakan. Pandai buat biskut2 raya jugak...kalau pi raya rumah dia mmg wajib mkn kuih raya yg dia buat, mmg sgt sedap. Lain sgt dari yg kita tunjuk2 kat kedai tu. 
The cousins
Seronok bila dapat jumpa kawan2, berkumpul dan bercerita hal masing2 mahupun hal2 orang lain..hahahaaaa.....rasa x cukup sehari bila dah bersembang. Nak pulak atas meja penuh dgn juadah yg pelbagai jenis, mmg lagi rancak la story yang keluar.
Yang xder dalam gambar tu jgn kecik hati na...tu la rancak sgt sembang, sampai lupa nak bergambar...Yang x sempat nak jumpa pun rasa ralat jugak. Bukan nya xnak ctc, tp rasa mcm xdan jer nak jumpa kan, asyik tangguh2, sampai la masing2 dah keja semula...huwaaaaa...bila blh jumpa lagi ni???

Comments

Popular Posts