A week b4 the exam

cerita pasal sebelum exam lagi...mmg banyak kan cerita bila nak exam...yg pasti semuanya pasal assessment, pkk, markah, spmp, bla bla bla......
Tapi bkn nk citer psl ni, bosan la asyik citer yg sama. Kita roll story lain pulak ekk. Baru2 ni gi dinner jtmk utk stud sem akhir kat Lee Hua Hotel Mukah. Mkn best! Bersungguh sokmo kalau bab mkn2 ni kan. Tapi sebab mata dah ngantuk, byk pulak keja2 yg menanti, makanya sebaik sahaja selesai mkn terus jer balik. 1st group baru nak perform, kami dah angkat kaki......sorry yer.

minggu ni jgk sorang member tu family datang sini, so dua hari jugak dinner ditaja oleh beliau :). tqsm, kat sini kalau ada jmputan makan mmg sgt dialu-alukan. Knapa? ermmmm...nak makan di mana? Ini la soalan paling susah nak jwb di sini. Oleh kerana itu, jamuan makan sangatlah dihargai.
Nak share satu filem ni...."Beaches" tajuk filem tu. cerita lama, tapi baru 1st time tengok. Cerita best, x boring wpun agak slow jalan ceritanya. soundtrack pun semua best2 belaka. The story is about friendship yg mmg ohsem...hingga ke akhir hayat. sad but happy ending...mcm mana yer?? Kena la tgk sendiri kalau nak tau..heheheheee...
ni lagu yg aku paling suka......paling touching dlm filem ni..
melody yang syahdu, sgt kena dgn lirik yg begitu tersirat.
i like......ganda 24!

sekarang ni jgk pun tgh hangat dgn AF2014...
tahun ni aku terlayan jgk....
ok, mmg slalu aku layan, tp layan gitu2 ajer
utk tahun ni aku mmg layan bersungguh....rasa mcm best2 jer, wpun ada 2,3 org yg x berapa nak best.
ni pelajar favourite aku :
suara si Nuha ni mmg best!
Personaliti dia mmg aku paling suka...xder nak control2 ayu..
aci redah jer mana yang dan :)
sorang lagi yg aku suka ialah Firman....suara sejibik Tam Spiders, tp husky dia lebih lagi.
tak sabarnya nak tunggu konsert malam ni.

Comments

Popular Posts