t.y.p.o


korang pernah tak ter typo?
aku rasa semua org pernah kan
dan....tentunya consequent nya adalah dalam pelbagai bentuk dan rasa
bergantung kpd penerimaan si penerima jugak.
aku sendiri memang sokmo typo
x kisahlah word typo or ikon2 yg tersalah send
kadang2 tu aku biarkan ajer....sbbnya kalau aku dpt msg yg bukan2 tu aku anggap si penghantar typo
tapi kalau dah tersalah hantar ikon yg bukan2.......nak kira mcm mana yer???
yg tu memang akan mendatangkan malu yg bukan sedikit 
tapi seperti biasa......buat2 x perasan jugak wpun dalam hati hanya tuhan yg tahu.

sebenarnya nak share satu story
nak kata typo tu xder la sgt, tapi boleh dikira jugak la
dalam hp kan biasanya ada auto correct...
so seperti biasa tanpa check kali ke-2 aku terus jer send
dan........tunggu punya tunggu knapa dia x balas
rupa2nya aku typo buat kesekian kalinya
terus merajuk kawan aku tu.....sampai hari ni.....huhuhuhuhuuuuuu......
aku tak bersalah....hp tu yg tukar ayat aku......

Comments

Popular Posts