cutiku frozen

19/12/2015

cutiku beku....tapi diriku tidak beku. Makanya aku pun balik ke penang dgn sesuka hatinya. Maaf lah yer, bukan selalu pun aku balik. Dan bukan aku x siapkan semua kerja.....setakat hari ni semua dah settle, Alhamdulillah. The rest, to be continue after the break.....Inshaallah.
pengubat rindu selama 2 minggu cuti
love them much!!
lps opis hour jumaat tu terus bergerak ke sibu. flight ilham and fifa mlm tu. flight aku sabtu pagi....6.30. Menumpang kasih tdo rmh x-student psp dulu tu, Dia jgk la yg jaga si montel sepanjang percutian aku nanti.
pagi sabtu......
flight ke KL and connecting ke penang smooth jer
bersungguh aku tdo..
 ada satu insiden masa flight ke penang. Aku tertdo sblm flight take off lagi. Xtau la pasal apa ngantuk sangat. Tetiba aku terkejut sbb rasa mcm ada org kat dpn hidung. Rupa2nya stewardess tgh hidang air. Nasib baik aku tak tepis dulang air tu...waaaaaaaaa.....sian dia.

"sorry kak", kata si pramugari cantik.

Aku senyum dalam malu. Haippp, mcm mna blh tertdo bersungguh ni. dalam hati berkata-kata xmo tdo lagi, tp akhirnya aku bterlelap jgk. Sedar2 jer dah touch down penang :)
gembiranya hati dah sampai negeri sendiri
dari airport ke rumah
perjalanan yg sgt panjang sbb jammed yg melampau
almost 3 hours baru sampai rmh :(
apa kes???
sampai rumah mmg lapar gila. makan nasi lemak masa flight dari sibu pun x berapa nak berselera. Pening sama bila mkn dlm flight ni. Tapi hati suka sgt sbb dah smpai rumah. Yg lagi best si ibu dan adik dh tunggu dgn pancing di tgn masing2. Lepas jer sesi bersalaman, bercium2an dan berpelukan, terus jer depa pi memancing. Ada ka patut??? sabor jer la.......

Comments

Popular Posts