muka sama

28/12/2015

Peristiwa berlaku di sebuah klinik di Bukit Tambun. Aku dan kinah bersama-sama masuk ke klinik. Kebetulan En. Doktor pun ada di kaunter masa tu. Mcm biasa aku terus bagi ic kat doktor. Doc tu tgk ic aku, then tgk kat aku, tgk pulak kat kinah....tgk aku dan kinah berulang kali. Then dia tanya...

"you..sal***?". 

"ya", bersungguh aku jawab.

Lepas jer semua procedure kat klinik tu selesai, masa sblm kluar dari bilik doctor, smpat la sembang2 dgn doc tadi. Dia tanya aku keja mana, yg mai dgn aku tu sapa.....dan mcm2 lagi. Masa bkk pintu nk kluar doctor tu follow skali.....sambil berkata :

"you dua org muka sgt serupa, saya pun confuse tadi. Make sure jgn pakai baju sama yer, susah mau beza."

dan doc tu tambah lagi "saiz pun sama pulak tu".

Ngeeeeeee........boleh pulak doctor tu komen mcm tu kat kami. Malu chek!

kami berdua mmg org slalu confuse. Nak kata muka sama sgt tu xla.....tp bg org yg 1st time jmpa akan rasa sama kot......

Comments

Popular Posts