Aku Takut Kehilangan Mu

Masa perjalanan ke kuching hari tu, kalau x silap 3 kali deejay pasang lagu ni. Sebelum ni aku x pernah dgr pun. Masa mula2 tu rasa nak gelak golek2 dgn lirik yg aku rasa sgtlah poyonya. Dah dgr byk2 kali, masa dari airport sibu ke mukah pun asyik lagu ni saja, aku dah boleh terima seadanya. Siap boleh huming lg sensorang :)
nak keluar ptg tu malas sbb baru smpai
so, buat jer apa yg ada dalam peti...heheheeee...
laksa jgk jd pilihan kan.
Hari Ahad keluar bfast dgn ilham.
dalam hati dh niat mg ni nk mkn ayam
1st time dpt beli ayam yg masih nampak segar
slalu tu dpt yg tulang dh lebam
kita akan berusaha apa saja untuk makanan kan.
Hari tu kat pks hanya dpt milo crepe, sbb durian xder kata si penjual crepe nya
smlm dh google resepi durian crepe
Maka hari ni 1st time ever try buat...
rupa mmg x cantikla, tp rasa best sbb aku letak durian byk.
 Selain kerja2 harian suri rumah, hari ni menyambung semula slide yg terbengkalai smlm. Sambil2 dgr radio, tgk tv, makan...mmg lambat la lagi slide tu nak siap..ngeee....apa pun x sabar nak balik raya haji mg depan. Doa byk2 moga flight x delay.

Comments

Popular Posts