Weekend yg santai

Hatiku bukan di sini lagi
Bila dah nak balik kampung, mcm ni jadinya
Rasa nak merewang jer sepanjang masa wpun banyak keja
Start dari sabtu, sampai Ahad malam....mmg bergumbira saja..hahahaaaa...

T.hari sabtu tu baru ler sempat memandikan montel
setelah berbulan lamanya si dia berdebu dan berbau mcm2
durian, ikan, udang, keropok......semua bau pun ada.
Last2 mg lps tercabut sepokok pokok pandan
Baru la bau sedap sikit bila masuk kereta :)
Sabtu malam melayan steamboat
bersungguh makan seperti biasa
sedap pulak bila dh lama x layan steamboat ni kan

 Ahad ada kenduri......pengantin pmu kedua2nya.
Dah lama x mkn knduri, kat Mukah pulak tu
Beramai-ramai kami serbu rumah depa
Makan sedap....hiburan pun best!
lorrrr....apasal lengan baju aku terangkat?
kecik jer si Afifah bila dgn kami...huhuhuuu.....
bila nak besar syg???
petang pulak bersantai di Tapak Kaul
1st time jenjalan kat pantai ni
selalu dtg waktu pesta kaul saja.
geli pulak leher aku ni :)
haipppp!! kami blm ready da......
peaceee......yoo!
cari org tersembunyi......nampak tak??
 Malam baru ketaq dok pikir kelas 7.30 esok.
sambil2 layan AF, kena jgk paksa rela dok buat slide.
AF abis, aku pun selesai mengedit tambah slide sedia ada.
Siap blh buat slide utk satu tajuk lagi......ilham mmg akan mai bila terdesak.
ermmmm....baru blh tdq dgn aman.....zzzzzzzzz.....

tadi lps kelas terserempak dgn sekumpulan pljr yg pernah ajar sem lps. Bersungguh-sungguh depa nak aku ajar data struct sem depan. Dengan yakinnya aku menjawab : "saya xdak sem depan, dah pindah".Haaahaaaahaaaaa.....Amin.

Comments

Popular Posts