Cerita semalam

tgh syok2 tgk tv smlm tetiba dpt msg dari srg opismate.

"Ksal...kita kena gi cpcm...mg dpn di Kuching"

What????kelas minggu lps pun blm abis ganti. next week kena kluar lagi...waaaa....terus aku stress smpai pagi......dah la x dpt waran kapal terbang, kena pegi naik van beramai2 smpai ke Kuching. Abis la bengkok segala tulang dan urat belikat semua sementara nak sampai :(
bfast pagi smlm
1st time try nasi briani kat kantin
menemani cik.ilham lunch
aku mnum air saja sbb kekenyangan briani pg td
kat kedai ni air dlm balang...best bila sgt dahaga
air pun agak sdp!
sedap jer miss bulus ni tdo dpn rmh aku
balik t.hari sbb ada mission yg perlu diselesaikan
haaaaa....kan dah bersepah semuanya.
Aku mmg fail sejak azali bab2 organize segala sijil n surat-menyurat.
setiap kali nak cari pun mmg mcm ni lah gayanya
what a mess!!!
petang semalam kami lawan2 manja bola jaring dengan student. Dah lamaaaaaa......sgt tak main. Tapi xder la semput sgt sbb aku pun jimat energy. Pilih pun kawasan yg paling kecik saja. Kalau zaman muda dolu2 berebut nak jd GA/GD. tp skrg aku jadi GK pun dh rasa ckup penat.
our pom pom girl yg super cute :)

Comments

Popular Posts