Happy 10th Anniversary


Tanggal 16 Oct 2015 (Jumaat), genaplah 10 tahun aku berkhidmat sbg pensyarah politeknik. Dan selama 10 tahun juga aku sudah berkhidmat di 3 buah politeknik di Semenanjung Malaysia dan Borneo. Kelllass kan.....org lain paling2 koman pun baru 2 tempat jer bertukar. Dan yg lagi best, masih di politeknik pertama semasa 1st posting lagi....Alhamdulillah, rezeki masing2.
Kebetulan pulak kena outstation ke KL kan, so mulalah nak me "reward" diri sendiri dgn mcm2 benda yg bukannya keperluan pun. Gatal tgn di hujung2 bulan ni mmg parah. Alahaii.....bila la claim bln lps nak masuk ni.....
my 1st anak PA...
segak2 semua depa ni..
Family Day.............Polimas
Kelab Mesra Alam Trip ke P.Pangkor........psp
cari di mana saya???
farewell party......psp
Rasa mcm lama kan 10 tahun. Tapi aku ttp rasa mcm org baru. Banyakkkkk lagi benda2 yg nak kena belajar, perlu improvement yg berterusan. Ke aku yg lambat dpt ni??? Xper lah, apa2 pun aku sentiasa berdoa semoga perjalanan kerjaya aku dan kawan2 yg lain sentiasa seiring dgn syariat dan berada di landasan yg benar. Amin.

p/s : Bila GBS nak buat reunion??

Comments

Popular Posts