penang dis2015 - kenduri

26/12/2015

Hari ni ada dua knduri. satu kat kg, satu lagi dekat dgn rumah aku di spg. 4. Pagi2 lagi aku dgn wawe dh merempit ke pasar kemboja. Nak borong tudung dan baju keja. Tapi x byk pun yg dapat....org ramai, cuaca mcm biasa panas membahang. Balik dh dkt t,hari...hampir pkl 12. Perut dh mendidih lapar sbb hanya bfast kuew teow sup kat pasar tadi...mana ckup beb, brp jam kami round situ.

Balik terus siap2 nak pegi kenduri yg dkt kg dulu. Perut tgh lapar, makanan kat knduri pun semua sedap. Dari nasi, laksa, cendol....semua aku pulun. Kalau x ingtkan ada lg satu knduri lagi nak pi, nak jer aku tambah nasi lagi sepinggan...heheheeee.....
bersedia ke kenduri seterusnya
kami sedondon pink :)

kat jalan parit buntar tu ada satu kedai kepok
semua pun dari tganu....fresh and sgt sdp
kami selalu beli di sini...
blh la aku beli bwk balik mukah nanti :)
Hari Ahad aku pegi memancing lagi. Kali ni dpt x berapa byk, tapi masih berbaloi. Muka dah abis hitam sehitam-hitamnya. xtau la sempat ke tak nak normal sblm balik mg dpn. Kena la tepek krim tebal sikit nak pi keja nanti....huhuhhuuuu.....

Comments

Popular Posts