weekend bersama pokemon dan mon2

Weekend ni ada bazaar jtmk kat kantin. Start dr petang jumaat lagi, sampai Hari Ahad tengahari. Kalau bab2 berniaga ni, mentee aku mmg sgt berminat. Kelas aku join smpai 3 kumpulan. Walaupun sepatutnya pensyarah tidak terlibat, tapi kat mana lagi depa nak tuju kan? Satu group tu dah siap awal2 booking nak stay kat rumah sepanjang bazaar tu. Yang lain2 pulak datang sekejap2 dengan pelbagai urusan. Tetiba jer dah ada depan pintu rumah...

 "Miss.....kami nak tumpang perap ayam.....miss kami nk pinjam dapur utk goreng nasi...miss..bla...bla...bla...."

Begitu lah akhirnya aku juga terlibat secara tidak sengaja.
salah satu menu dr group menjual tu
kimbab
bendera berkibaran sepanjang jalan ke tapak kaul
Ptg sabtu tu lepas zuhur aku keluar dgn ernie. Bosan sebenarnya bila cuti2 ni duduk di rumah saja. Lepas beli barang kami pusing2 pasar dan tapak kaul sambil menangkap pokemon. Agak teruja nak tangkap sbb baru install game tu semalamnya. Berguru jgk la dgn si ilham sbb aku mmg malas nak explore :)


sayup jer nampak pantai kaul :)
4 ketul crepe ni RM16
PRICE MENGIKUT HARGA PASARAN DURIAN
durian dari Miri kata si penjual crepe
nampak tak isi durian tu...nyemmssss
Cerita petang Ahad lepas buang sampah
ada org teringin nk makan aiskrim
pelangi yg cantik :)
Hari Ahad buat laksa. Last buat sebelum balik raya haji minggu depan. Si Ernie pun sangat suka laksa utara ni. Aku selalu kata dia dah murtad Melanau. Gelak besaq pompuan tu!!!

Comments

Popular Posts