yg baru :)


semalam masa keluar lunch, beli ikan baru. Yg ni khas utk letak kat opis. ikan 5 ringgit, akuarium kecik tu pun 5 ringgit jgk. Daun tu??? Aku kidnap dari pasu dlm toilet....hahahaaa...halal yer akak cleaner. Mcm xdak hiasan jer dgn ikan tu, letak dedaun nampak ckit kehijauan kan. Harap2 ok la ikan tu melalui malam pertamanya di opis jtmk sorang2. Malam Jumaat pulak tu....tetiba aku pulak yg scary lebih...huhuhuuu....
gbr minggu lepas
cantik sgt bj jc hari tersebut
aku??mcm biasa...
sembunyi di sebalik sesiapa sahaja
Hari selasa tu beli jagung dari sorang staff admin
5 ringgit dapat lebih kurang 10 jantung...sederhana saiznya.
mlm tu dinner jagung rebus...skali mkn 3 jantung...sedap!!
esoknya buat cucur jagung...pun sedap jugak....
hari2 yg busy berakhir sedikit demi sedikit. Boleh la nak lepaskan lelah seketika sblm memulakan sesi yg baru x berapa lama saja lagi. Mission aku yg utama ialah siapkan FPK sblm minggu pnp bermula. Setiap sem kpi aku yg ni berjaya. Tapi sem ni xtau lagi sbb kena handle 2 fail fpk. Mcm biasa la, aku xkan dapat la 3 kelas satu kursus. mesti 3 kelas and 3 kursus + kelas2 bersama dgn pensyarah lain. Xper la.....wpun susah meredhakan sesuatu, tp kena jgk paksa diri dan hati redha dgn segalanya. Ubat hati yg paling mujarab :
REDHA + SABAR + SYUKUR



Comments

Popular Posts