Back to basic

4 Jan 2016 - Monday

Flight dari penang 6.40 am. Pkl 3 pg aku dah bangun. Sambung kemas beg mana2 yg belum kemas semalamnya. Then, baru mandi dan bersiap. Pkl 4.30 pg dah bertolak dari rumah ke airport.

Alhamdulillah, hari ni x ramai mcm selalu. maybe sebab hari isnin kot. Kjap jer drop luggage dah selesai. Biasanya aku kna beratur lbh dari setengah jam. Sempat la mkn2 sambil sembang2 sblm boarding.
 masuk jer pintu airport, maka bergema lah dgn suara budak nakal ni
org baru dpt bercakap....mcm tu lah
semua pun nak ditegurnya
sabar jer la aku
kat bawah ialah view sblm landing kat airport sibu. Dalam kepeningan aku gagahkan jgk snap beberapa keping.
masa flight penang-KL, as soon as take off terus aku terlena. Sedar2 jer pilot announce nak landing dah. And kat sblh aku ada sebungkus kacang. Ntah bila si pramugari letak aku pun x pasti. Lena sungguh aku beradu.

Flight KL-sibu aku tdo kjap jer. Perut, kepala semua rasa x sdp. Tapi aku ttp mkn bersungguh. Lapar lain mcm pulak naik flight kali ni. Skali desert semua aku bedal sekaligus :)

kali ni 1st time aku drive sorang dari Sibu ke Mukah. Wpun sblm ni bila pikir pun aku dah rasa seram sjuk satu badan. Tapi, Alhamdulillah.....di hari kejadian semua perasaan tu Allah hilangkan dari aku. Aku siap blh singgah Daesco lagi, mkn2 sambil beli2 apa yg patut. Lepas zohor baru bertolak balik ke Mukah. Wpun mengantuk sgt sampai terpaksa berhenti di Selangau (isi minyak sama), akhirnya aku sampai ke poli dlm 3.15+- pm......

Comments

Popular Posts