Selamat terbang Ain

13/1/2016 - Rabu

Mengenali Ain melalui si ilham...yg juga merupakan sahabat baik kepada adiknya yg skrg sedang belajar di oversea. Ain anak jati Mukah. Sangat baik dan bagi aku seorang muslimah yg bagus. Ramah sangat wpun baru pertama kali berjumpa lebih kurang satu or dua tahun yg lalu.

Ain juga masih belajar di Australia......inshaallah akan pulang sebagai seorang doktor, Amin. Ain balik bercuti lebih kurang sebulan yg lalu. Dia dah nak balik semuala ke Australia esok (14/1/2016). So, kami jumpa sblm dia fly......maybe last kot jmpa kat Mukah...heheheee.....
kami jumpa kat steamboat....
wpun x berapa nak lapar tapi masing2 makan bersungguh
wajah2 kegembiraan bila di depan makanan :)
ilham dan ain
wajah kakanyangan... :)
Rasanya Ain dah smpai Australia ni...lambat sgt aku update. Keja yg byk dan kemalasan yg melampau adalah penghalang paling utama. Walaupun dalam hati berkobar-kobar, tetapi malas tetap menang. Aduyai.....

Satu benda yg terkesan tentang ain.......awal2 smpai tu aku amik aiskrim dulu. Tapi makan x habis pun. Aku biar jer baki aiskrim tu cair smpai kami selesai makan. Mmg aku xder niat dah pun nak smbung makan aiskrim tu. Last2 tu Ain pun amik aiskrim jgk. Dgn slumbernya dia amik aiskrim aku yg cair tu campur skali dgn yg dia baru amik dan terus makan tanpa berkata apa2.......

Terima kasih Ain, teguran yg paling lembut yg aku terima setakat ni......bagus cara dia. Tanpa sepatah kata, hanya dengan tingkah laku memberi kesan yg sgt mendalam. Insaf.....

Comments

Popular Posts