Port makan baru

2/2/2016

Semalam lepas jer opis hour, kami beramai-ramai ke Oya utk test satu port makan baru. Katanya paling best kat situ adalah asam pedas melaka. Wahhhhhh...asam pedas! Mmg sik boleh dilepaskan ni. Testimoni org melaka sndiri pun kata asam pedas kat situ sedap. Jom kita serbu.....
Dekat buku menu ada sejarah cafe ni
penuh la satu muka surat cerita dia
aku snap gbr jer...baca nyer idak
kami 3 orang jer amik set asam pedas, yg lain try test menu lain pulak
satu set rm12 skali dgn nasi, asam pedas, ulam, telur dadar dan sambal belacan
kami amik 2 set saja utk 3 org sbb portion dia mmg besar
hari ni ada asam pedas daging saja
ikan segala bagai semua xdak......xper la
mmg sgt sedap dan pedas yg masih blh diterima tekak
air kelapa n ice blended jagung
kat sini mmg kena sabar sbb lambat sgt br dpt mknn
coconut shake yg menjadi kegilaan mereka2 itu
aku x brp nak gemar...so amik air kelapa original
masing2 muka x boleh blah sbb pnt dan lapar
natural beauty semua yer....
knapa aku senyum mcm terpaksa ni???
Bagi aku asam pedas kat sini mmg mabeles! Sedap dan harga pun berbaloi sbb portion besar. Nasi grg daging yg aku tapau smlm pun blh mkn 3 kali sbb byk sgt. Penuh satu polistrin besar beb....rm5 saja. So, lps ni mmg nak pi lagi. Kali ni aku nak try try asam pedas ikan pulak.......

Comments

Popular Posts