Weekend Story

Weekend yg ditunggu-tunggu setiap masa. Xder xtvt apa pun, cuma mau lepak2 dan relax2 di rumah saja. Lagi pun skrg hujan x tentu masa. Dari panas membahang tetiba boleh hujan dgn selebat-lebatnya. kuasa tuhan kan. Siapa la kita nak pikir lebih2......

Sabtu malam berambeh bersama-sama beberapa student hci sem lepas. Masak benda2 simple saja, janji kenyang dan depa suka. Aku pun suka masak kalau ada org yg nak dan sudi dtg makan.
kari ayam, sayur labu, sambal tempe + ikan bilis, ikan grg, linut dan ulam-ulaman.
Ada jgk nenas dan jambu air dgn cicahan yg super pedasss...hahahaaa
jambu air disponsor oleh PA depa, Pn.Roha...tq yer :)
Ahad petang ada jemputan birthday party si Aisyah yg comel sangat tu. Mmg xkan lepaskan peluang la kalau blh jmpa budak comei ni. Makan lagi aku ptg tu wpun baru jer lunch pkl 3.30 lbh kurang. Ahad tu mmg aku bermalas-malasan extravaganva. Bangun pun pkl 10 pagi! Bersungguh benar tdo...
Aisyah in action
berduaan dgn adik hariz naik kereta remote
balik dr rmh aisyah lbh kurang pkl 6++ ptg
Si ilham ajak try air ala2 starbucks yg dijual kat tapak kaul
nama  mmg mengancam "OVERDOSE"
sayangnya flavor cappucino dh abis sbb dh lewat.
Aku try greentea, ilham try hazelnut
budak2 tu try choco...
Nak kata sedap sgt tu xla....bagi aku SharedTea kat Medan Mall tu lg win la
tapi kuantiti mmg sgt byk! Smlm baru aku abiskan.
Ulang tayang asam pedas Kg.Bakong lagi
Kali ni aku mmg pesan siap2 xnak letak terung
Mmmg sgt mabeles as usual
dan yg paling best kali ni ada belimbing buluh...my favorite jgk tu...sedapppp!
Minggu yg sgt panas....cerita lapuk sejak aku pindah sini. Xtau la bila masalah sauna kat jtmk ni nak selesai. Keluhan kami2 org bawahan ni sekadar pelakon pembantu picisan sahaja bg mereka2 yg mempunyai KUASA BESAR......di dunia. Ayat membela diri biasa "Ada masalah kita boleh bincang....." Dah selalu sgt didengar..tapi hasilnya tetap ZERO. Akhirnya kita kembali pada yang SATU, Yang MAHA KUASA....berdoalah...semoga semuanya berakhir dengan baik, dari dunia hingga akhirat......Amin.

Comments

Popular Posts