Zen-Q

3/2/2016

Kami keluar mlm tu sbb ada org teringin nak mkn aiskrim. Aku 1st time ke Zenq wpun dah lamaaaaa...sgt bukak kat sini. Kiranya gathering sblm depa2 ni balik cuti CNY...
bersungguh aku mkn menu ni sbb ala2 abc yg ditaburi buah di atasnya
konon xper la mkn sbb aku x amik pun tembikai tu...
tapi lupa...air tembikai dh bercampur skali dgn shredded ice tu
akibatnya smpai ke hari ni aku sesak nafas......Allahuakbar.
waffle ni mmg sgt sdp!
aku suka texture, dan rasa yg bercampur dgn semua yg ada kat atas tu
aku order yg ni
roti yg dibakar dan hiasan sama mcm waffle kat atas tu
roti sedap...tapi portion yg sangat besar...2-4 persons
mmg x abis la kami mkn sbb byk lg mknn lain
aku srg jer pndang tempat lain
salah tgk kamera
ini cerita pagi Khamis
my little bf dtg poli
apa lagi...kena kiss la..hahahaaa
muka x blh blah...jual mahal sedia
semalam dh htr ilham di airport Mukah. Sedih??? mmg sedih la bila htr org balik ni. Tu baru balik bercuti, xtau la kl htr balik terus....mau banjir satu mukah..huhuhuu.....Esok htr Afifah pulak ke airport Sibu. Harap2 hati masih blh bertahan. Sapa suruh x balik kan......ntahla, hati rasa serba x kena.

Kpd yg berkenaan, selamat menyambut Tahun Baru Cina :)

Comments

Popular Posts