Kuching 2016 - Waterfront

29/4 - 2/5

Masa kat Kuching tu hari2 kami jenjalan kat waterfront. Hari2 dok lintas kat kucing besaq ni. Bergambar di dalam panas terik matahari. Mmg sunburn abis la muka aku. Bangunan2 kat situ juga dah banyak lukisan mural yg cantik2. Apa lagi kami pun tak melepaskan peluang untuk bergambar. Tak kisah dah dengan kenderaan dan org lalu lalang yg bersimpang-siur. Tak jugak peduli dgn kepanasan yg membahang. Masing2 hanya berusaha untuk meng happy kan diri sndiri.....
Tugu kebanggaan Bandar Kuching
muka menahan panas
knapa aku rasa pelik sgt aksi muka aku kat sini?
Mereka di seberang sana





Si peminat kucing tegar
peace :)
Happy mothers day to my beautiful mom
my heart and my soul
Semoga dipanjangkan umur dan bahagia selamanya
we love u sooooo much!
aksi di dalam kereta
most of the time aku yg drive sbb aku pening kl x drive
love u all my gojes friends


iklan gigi semua ni
layan captain america masa 1st day tu
smpai ter tdo2 aku dalam wayang
citer best, tapi tetap nak lena jugak
si gadis ayu....hahahaaaa.....


tunggang langgang kami dok lintas jalan sbb tukar2 nak bergambar
nasib selamat jer semua x kna langgar







Memang puas hati la jalan2 kat kuching kali ni. Memang byk berjalan pun. Aku smpai putus sandal sbb terpelecok. Xder alasan lagi untuk beli sandal baru. Kaki pun sampai berbelang dgn corak sandal menunjukkan stress sbb byk berjalan.

Kami semua x dpt result +ve untuk pertukaran kali ni.....lagi. Tak tau la alasan apa lagi nak bg. Bukan kami mereka-reka alasan, semua yg dinyatakan adalah BENAR belaka. Kami bukan palsu, kami bukan plastik mcm depa di atas sana yg dok bagi mcm2 alasan. Janji 3 tahun, skrg dah 4 thn, ada yg 5, 6 tahun. Xpa.....janji manusia mmg mcm tu kan. Yang pasti janji Allah itu pasti. Doa org2 teraniaya tiada hijab. Semoga diperkenankan suatu masa nanti, Amin.
jom pakat baca ramai2....xmo baca tlg aminkan pun jadi la
Hanya kita yg rasa tahu bagaimana pedihnya perasaan
Depa??? Mmg dah tiada lg kemanusiaan dan juga kebinatangan.....

Comments

Popular Posts