Borang Tukar

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

Please pray for us :)

Kami semua dah SANGAT LAYAK untuk berpindah
Kami semua dah SANGAT PENAT ulang-alik, melalui perjalanan yg panjang, transit dan bermalam di airport.
Kami semua dah terlalu lama TERANIAYA oleh mereka2 yang punya KUASA.
Kami semua dah SANGAT BOSAN menghitung hari2 untuk cuti, mengira-ngira budget utk tiket flight...duduk srg2 dalam rumah sampai boleh bercakap dgn SEMUA BENDA yg ada.

TAPI......

Kami terpaksa BERTAHAN...demi mencari rezeki yg HALAL...inshaallah
Demi KELUARGA......kerana aku bukan org senang
Demi CITA-CITA dan CINTA...kerana mengajar dan mendidik telah sebati dalam darah daging ini.

Semoga DOA kami di Amin kan oleh semua yg membaca blog ni....TQ.

Rumah hanan masuk ulaq lagi....
berkampung dia and anak2nya kat rmh aku mlm tu
Geli-geleman aku dgq cerita dia...bila lah nak berakhir

Mlm tu aku mandikan si Adawiyah
tak berani nak mndikan di bilik air, letak jer dalam sinki
Nasib dia behave jer....pasrah aku buat mcm mna pun
Gambar2 kat bwh tu semua acik ilham yg snap
Geram tgk! Berketul-ketul


Hari ni aku keja
Berbekalkan maggi hot cup utk lunch
lama dah x mkn maggi ni....x tahan  td pegi koop beli sblm naik opis
Seminggu dah berlalu untuk final exam poli2 seMalaysia. Bersungguh marking sbb sem ni exam 2 minggu saja. Tak boleh nak malas2, santai2 marking. Semua mesti tekun dan jitu demi mengejar dateline. Fuhh...berpinau mata den... :)

Comments

Popular Posts