Cerita Seminggu

Minggu ni x sempat nak update blog sss. Pulun marking smpai berbalam pandangan, lenguh abis jari dan belakang bahu. And the worse is jari bengkak sbb kena sengat kepala udang! Nak kata slalu sgt mkn udang tu xla, tp sbb cara handle yg loq laq...makanya dh seminggu aku jd oku gara2 bisa yg dah mengumpul nanah. Sakit jgn ckp la, siap kna pijak lagi oleh si akmal yg bersungguh bermain....haipppp!! Nak kena ni :)

Semua paper dh abis marking. Inshaallah esok abis la key in dlm spmp. Yg lambatnya bab nak check soalan. Conform lah ada error punya. Nak pulak aku 4 set soalan final yg BERBEZA subjek. Nasibla kan....

Minggu ni last si ernie duduk dgn aku. Lepas ni sunyi balik la rumah. Dah xder org nak diajak bersembang, bergaduh, bergossip, teman makan, tgk tv, dan paling best org yg sangat senang terkejut dgn kemunculan aku...HAHAHAHAAAA....buat LI molek2 yer....Doakan saya and the gangs dapat pindah ke tempat pilihan masing2. Inshaallah, ada rezeki, panjang umur kita jumpa lagi. Terima kasih banyak2 di atas SEGALANYA.
Remember?
Our 1st date with the other two.....hahahahhaaa..
Menunggu Pezzo yg x sampai2
perut yg kosong sejak t.hr bikin amarahku x dpt control
Bila dah abis sem ni, baru la rasa boleh bernafas selesa sikit. Xder la nak terkejar2 dgn semua benda. Baru blh plan nak cuti mcm mana, survey2 tiket flight.... :)
Semoga ada rezeki kami kali ni.....Amin

***Siaran Tergendala....Ular jatuh kat sliding door......Makkkkkkkk.......

Comments

Popular Posts