Hari ini dan semalam

Hari ini kau datang riang
Tersenyum buatku senang
Kau hias dirimu
Membuat hati bertambah sayang....

Minggu yang tersangat busy dengan menanda assessment. Semua pun datang serentak, mana tutorial exercise nya, pbt nya, test nya, projek akhirnya, mau juling semua bijik mata. Wpun setiap sem melalui benda yg sama, tp aku rasa sem ni paling teruk kot sepanjang berada di sini. Bertimbun2 nak kena marking gara2 asyik outstation di akhir sem...huhuhuuu.....weekend....i miss u like crazy!
Ini cerita semalam.....wpun x berapa nak lapar, tp rasa nak kluar dari rumah. Lepak2 kat steamboat, sembang2, makan??of coz la makan, tp xder la byk rasanya..tu yg atas tu jer, then tambah lagi skali...heheheheeee
ini cerita pagi tadi...sambungan dari minggu yang lalu. baru dpt rasa bubur ikan oya yg selalu disebut2 orang tu...best! mmg sedap! Tapi makan kena hati2 sbb masih ada tulang2 ikan kat dalam tu. Yg dalam piring kecik tu x pasti benda apa..ada rasa manis, masin mcm kicap dan isinya sangat rangup. wpun dah mkn sampai licin tp masih x dpt nk detect apa yg dimakan..huhuhuuu...
Ini cerita beberapa hari lepas. sejak ikan yg terakhir tu mati, aku dah x bela apa2 ikan lagi. Pertamanya malas nak menguruskan mkn dia...keduanya aku asyik xder kat rmh jer.....sapa nak jaga?? Skrg rasa mcm akan berada lama ckit sblm balik cuti sem bln mei ni. So pi cari ikan baru...malangnya ikan laga xder, so aku beli la ikan ni, xtau nama apa. Aku cari ikan yg x pyh nak consume oksigen. Smlm dah officially bg nama untuk ketiga-tiganya : Faisal, Farhan n Nabilah...Semoga depa dpt hidup lama. fyi Nabilah tu tgh pregnant :)

Comments

Popular Posts