Meeting dan makan makan

1st meeting akademik utk tahun ni. as usual, bila ada meeting, maka ada makan-makan.....even xdak meeting pun dah makan2 kan.... Menu hari ni mmg antara yg paling favourite aku. Nasi lemak k.nor yg gojes dgn add on ayam goreng dan popia sardin lagi...best!
yang sebelah kanan tu adalah tokey yg slalu membekalkan apa saja pesanan dari kami2 yg slalu lapar ni...yg satu lagi adik dia....sama tak?? kebanyakan kami mmg peminat tegar nasi lemak puan tokey ni. mmg sesedap rasa, syok jer menuruni tekak setiap kali menjamahnya.
Meeting petang tu rasa mcm di awang-awangan. mengantuk Ya Rabbi xtau nak habaq. Mesti kj dgn kp kat depan tu menyampah dgn muka aku yg kuyu n serabut mencuba utk membesarkan mata selagi boleh. Geng2 hat blkg tu toksah kata la kan....seronok sungguh depa dok gelakkan aku yg keras lena atas kerusi masa meeting. Masa mula2 tu boleh la lagi dok tahan samnbil2 mencuba apps yg baru di install. Maka terhasillah sketch2 yg tak seberapa, dibantu oleh madam ilham...
ini 100% sketch si ilham dgn mengambil kriteria s/u yg sedang mencatat minit. Amacam? Ada gaya tak? Best kan dia pandai bab2 lukih-melukih ni. 
ini pun hasil tgn ilham jgk....aku cuma tambah part body saja...nampak x seimbang kan...seolah-olah kepala dan badan adalah dari dua org yg berbeza...aiii...aiiiii...sorry chelva.

yg ni sketch aku 100%.....memang langsung x jadi! Maaf kalau anda2 sekelian sakit mata tengok.
Abis meeting, opis hour pun dah berakhir....ada sorang hamba Allah  sponsor mnum petang kami hari to'...tq very much. cucur payak yg amat sedappp!!! saya sgttttttttt sukaaaa.....

Comments

Popular Posts