Penang - Mac 2015

Awal bulan Mac hari tu balik Penang lagi, ada bengkel exam kat sana. Mak aku kata orang KL pun x balik sekerap aku...hahahahaaaa...aku suka sgtttt. Tapi satu jer benda yg aku risau bila balik lama2 ni...mkn x ingat donia! Maklum la kat sini susah nak dapat, bila balik tu semua benda pun nak qada makan sekaligus. Natijahnya, aku yg mmg dh sedia gumok menjadi semakin demok! waaaaaa.....
ke airport sibu menumpang kereta Mr. & Mrs. S...aku di belakang dgn si Hadif yg byk mulut dan keletah. Si adik pulak asyik dok pandang2 jer dari depan....terima kasih byk yer....lain kali xdak transport i tumpang lagi...ngeeeee....
Bengkel start hari Isnin, so dapat la balik kampung bernesra-mesraan dgn family dulu. suka benar budak2 sekarang ni bila ajak selfie....berlumba2 nak masuk skrin yg x sebesar mana. So, inilah output yg berjaya, aku hanya tgl gigi, gelang dan sedikit tapak tgn yg secara x sengaja termasuk sekali.
di sinilah kami berkampung selama lebih kurang 5 hari. Urusetia pun jadik tak setia bi negeri sndiri :)
masih lagi geng yg sama-sama rewang setahun yg lalu. Kali ni stay hotel tepi pantai, so , kami jelajah area lain pulak.
punya la adventure perjalanan kami ke sini...dah la pegi ptg jumaat, dgn jammed yg dah lebih dari siput khinzir ganda 24. dgn pemanduan berhemah sesetengah pemandu...juga kami hampir2 putus nyawa sbb nyaris accident. Sorry boss....saya dh lama x drive kat tmpat sibuk mcm to'....dah hilang skills maaa...
** x blh nak review pasal laksa tempurung sbb masih xder rejeki nak rasa...huhuhuhuuuuu

Comments

Popular Posts