Knduri aqiqah

Baru blk mkn knduri aqiqah 3 org anak staf di sini. Dapat mkn kambing. Aku mmg sgt suka mkn kambing dkt knduri aqiqah. Satu2 nya tmpat aku akan mkn dging kambing. Knapa? Sbb kat cni masakannya mmg sdp dan x bau kambing! Aku bkn mengada-ngada yer, mmg itulah hakikatnya. Especially bila depa buat masak kurma.....marvelous!
Mlm ni depa masak gulai kambing, ulam-ulaman, sayur sawi n sambal. Mkn pulak ramai2 dlm talam...nostalgik sungguh. Yg paling best siap ada air kelapa muda....mcm tau2 jer aku suka mnum air kelapa
Aku doakan semoga anak-anak yg diraikan membesar dgn sihat dan sejahtera. Smoga menjadi anak soleh dan solehah kebanggaan ibu dan ayah. Terima kasih sbb jmput kami. Siap bg bungkus bwk blk lagi...huhuhuuu....aku terharu...bsr sunggub nilai mknn dlm hdup kami..heheeheee

Comments

Popular Posts