Malam Aspirasi jtmk

Isnin malam lepas berlangsungnya 'Malam Aspirasi JTMK' utk sem ni...sem ke-2 aku di sini, so kali ke-2 jgk aku join. fyi aku mmg suka xtvts santai mcm nih..sambil2 mkn, blh rileks2 dan bersosial ckit2. makanan tu tolak no. 2 lah yer, yg penting ada sesuatu utk dibuat di malam hari.
tema dinner mlm tu adalah "Purple Elegant and White Gorgeous" something like that la...aku pun x brp ingat dah, dah lepas byk hari kan..kepala aku pulak jenis RAM jer bkn hardisk..:)

sementara menunggu ketibaan KJ, semua pun dgn HP/TAB/anak2 masing2...posing2 jgn ckp la kan, serata cerok lobi hotel tu rasa nk amik gbr. nasib blh control lagi, malu dgn student la katakan.
menu mlm tu adalah masakan cina....aku bedal jer semua kecuali yg kambing tu jer x blh nak telan. siap dh masuk dlm mulut, terus luah kat tissu....bau dan rasa kekambingannyer begitu terserlah, mmg x blh telan..
muka2 yg x sabar menunggu makanan
masa ni dah menu yg last...sebab tu semua dah slow. masa awal2 tu sekejap jer, xdan seminit clear, siap pgl pelayan lg suruh teruskan ke menu seterusnya...bak kata our BELOVED KJ "meja sebelah ni kalau malu2 mmg lapar la"
appetizer ialah mr.sagu
 sambil mkn2 tu kami dihiburkan dgn karaoke oleh pljr2 yg hadir...mmg merdu dan power suara budak2 sini..kalau setakat nyanyi dlm toilet tu xyah ler berani2 nak berduet dgn depa..bikin malu ajerk. selain tu ada penyampaian sijil utk kelab, anugerah pelajar terbaik...
best student....chong apa ntah nama dia, aku ajar dia web programming sem lepas..mmg pandai budak ni..yg 2 org sebelah menyebelah tu bodyguard la konon2nyer.
kat cni kalau function2 mcm ni, student mmg akan dressup giler2...sexy jgn cakap la, yg sedihnya kl muslimah tu siap terbang abis tudung2, bukan kita x pesan, tp mmg dah trend di sini agaknyer..sedap la mata lecturer2/student2 lelaki dok usha...depa2 ni kalau nk tau siap pegi set rambut, make-up pun dkt saloon...baju siap tempah berbulan2 awal...haaaaaa ngko ada??
xtvt malam tu abis dkt pkl 11 jgk la...acara terakhir adalah bergambar beramai2...sory gbr xder, x ambik pun dr empunya camera, semua2 gbr ni pun dr hp jer, tu yg x brp nak terang...:)



Comments

Popular Posts