mari manjakan diri sendiri....

setelah bercamping dan bersilat di opis 2,3 menjak ni badan pun rasa mcm x best jer. niat nak bermanja2 di SPA ni dah lama, tp masa amatlah tidak mensupport. konon nk pegi sabtu lepas, kena pulak jd fasi teambuilding kan....x blh jd ni, t.hr smlm blk rmh terus mandi sblm solat zohor. plannyer lps 4.30 nk terus ke spa....heeeheeeeheeeee.....mmg x tg lama, lps jer thumb out terus memecut bersama montel....ke Ladies Beauty Spa...:)
spa ni berkonsepkan purple....dr pintu masuk sampai la ke interior design semua mesti ada jgk iras2 purple tu..mcm tau2 jer kan aku ni miss purple, siap pakai baju kurung purple jgk smlm masa gi sana. sebenarnya ini kali ke-2 aku kesana, sblm ni aku dtg buat body massage. kat cni ada 3 kategori services :
 aku kalau gi spa mmg akan buat body massage, sbb mmg sgt sedap bila badan kita diurut. so, kali ni pun aku dtg mengurut jgk...errmmmmmm mmg sgt sedappppppp...cumanyer bila sampai part kaki, leher...mmg menggigil2 la menahan geli. sampai tegak2 abis bulu roma menahan kaki drpd tersepak si tukang urut :)serius! wpun dh biasa mengurut, kegelian di tempat tersebut x jgk hilang..ada sesaper ada petua??rugi la kalau skip part tu sbb nanti lps urut x brp best badan bila urut x abis. so, wpun dgn kegelian yg amat, aku tahan jgk sampai timbul urat2 lengan sbb genggam kaki tempat baring tu..siksa, tapi sedap bah!
mesti korang tertanya2 kan knapa la aku mandi t.hr tadi?? sebenarnya bila lps urut ni kita x blh mandi sbb takut demam...aku pun x brp pasti apa kaitan urut dan demam..tp aku ikut jgk la sbb aku pernh hampir dmm sbb x ikut cakap depa..so, kalau rasa sesuatu tu baik utk kita, ikut jer la yer..x pyh nak kepala batu ikut hati sendiri jer...pesanan penaja utk semua termasuk empunya blog!
abis mengurut dah dkt maghrib, so hari ni selasa kan, ada 25% discount utk snack plate..apa lagi, jom kita serbu! x pyh nak msk dah blk nanti, dan x pyh nak peluh2 kat dapur, lg pun x blh mandi kan, so kena la had kan kadar perpeluhan...
x sabaq nak blk penang, nak berurut dgn tokey Nona Roguy pulak....:)




Comments

Popular Posts