Tuesday, June 11, 2024

USM & Durian

 hari ni lunch kat usm. Lama dh nk pi care eira aziera yg bkk kat sana. Hari ni pi la sat. Ingatkan ada lauk cedok, rupanya semua pun kna order....xpa ja, kita 1st time kan....mmg xtau

Cafe ni terletak area dataran siswa. Ada kat bhgn atas. ada lif kat situ, so xyah dh nak naik tangga. Masa aku pi tu, tokey si eira ni ada....dia senyum ja bila aku terpandang dia. Mula2 aku konfius, nasib baik deria kesedaran aku laju ingat muka dia kat tiktok......dia yg kemas meja, lap meja lps pelanggan mkn. Agak ramai la org masa aku sampai tu.
                    ni menu yg aku order, grill chicken spagetti....sos black pepper sdpppp
                                              ni saja try dadih dia....original flavor.....

Sebenaqnya mmg dh lama nak rancang mai sini. Alang2 mai, lunch skali dgn kawan aku yg tgh sambung master kat sana. lama x jumpa kan, sembang mcm2 benda, x ingat masa berlalu...lps tu terus pi masjid usm solat kat sana.
                                   ni la kwn aku.....comei sokmo....wangi jgn cakap la :)
balik tu ikut bukit kukus. sgh anjung indah mkn durian sat......dh 5++ tahun kja di balik pulau. Ni la 1st time pi try durian kat cni.....ok la harga, durian pun sdp!!
                                                        D14 katanya
                                aku x suka isi pahit.....so dia bg yg ni, lemak2 manis...i likeee...

No comments:

Pondok Mama

 nak cerita 1 kedai pastry kat kg aku. mula2 dikenali dgn kelazatan donut saja (even sampai skrg). dh diperluaskan menu smpai mcm2 ada kat s...