Thursday, June 6, 2024

KL june 2024 - part 2

 Salah satu tempat yang aku selalunya pegi kalau di KL atau area berdekatan adalah rmh kwn sekolah aku. Mmg dari dulu lagi aku akan sgh rmh dia kl ke sana. Rasa x lengkap pi area sana kalau xpi rmh dia.Kawan aku ni kakak dia br meninggal baru2 ni. sakit jantung katanya. Dia masih sedih lg, aku tau wpun dia nampak ceria di mata aku. Hari tu msa ziarah kt rmh kg, dia dok tgh bersiap2 nk blk KL dh. x dpt la kami nk sembang lama2.

ni la kwn aku tu, zauyiah namanya. Kami kwn dari sekolah menengah. Univ pun sama. Cuma dia amik course lain. dia pandai english.....so kna la dgn course yg dia amik "international affair". Hari tu dia masak mee udang....sedapppppp. dia msk apa2 pun sedap la. kl pi rumah dia mmg akan mkn byk wpun dah mkn sblm tu...heheheheee
                                                            menarik kan???kan?kan?

No comments:

Pondok Mama

 nak cerita 1 kedai pastry kat kg aku. mula2 dikenali dgn kelazatan donut saja (even sampai skrg). dh diperluaskan menu smpai mcm2 ada kat s...