Thursday, May 30, 2024

doc' appointment

 29/5/24 - RABU

hari ni ada appointment doc, mcm biasa. kadang2 3 b;n skali, kdg2 4 bln skali...ikut doc la nk bg mcm mana. Aku ikut ja. Apptmt nya pkl 8 pg, aku mai dlm pkl 10 lbh ckit. Sbb kl mai pkl 8 pun mmg akan habih lmbat. Hari ni org terlajak ramai.......Aku naik grab ja, mls parking jauh......

Ni nombor aku dapat. Nampak mcm x ramai kan? nonenonenone.......pkl 1.30++ baru masuk bilik doc. Aku smpai pi toilet, jalan2 sekitar kwsn hilangkan bosan, pegi hospital mart beli jeli kelapa, pun x sampai lg no aku. Penat tunggu! Nasib baik amik ubat cepat wpun ramai org. Abih ja amik ubat terus pgl grab, balik. OTW pi keja esoknya baru perasan, MC LUPA AMIK KAT BILIK DOC......

Mlm tu mkn oden beli dkt2 kwsn rumah. sedapppppp wpun pds yg amat bg aku..

No comments:

Pondok Mama

 nak cerita 1 kedai pastry kat kg aku. mula2 dikenali dgn kelazatan donut saja (even sampai skrg). dh diperluaskan menu smpai mcm2 ada kat s...