Tuesday, May 28, 2024

update 28 mei 2024

 lama x update blog ni. Lamaaaaaaa.......sungguh. Sibuk yg bukan2 nak buat cerita. Creativity penulisan pun dh hilang di laut mana.

Bila dh 5++ years balik penang ni, mcm2 benda dh berlaku. Cuma xdan saja nk cerita kat sini. Siang mlm penuh dgn xtvt yang x berkesudahan..........apa daaaaa.

Tapi bukan nk kata la. balik dok sini semula mmg mengembalikan balik kehidupan aku yang terumbang ambing. wpun x dpt tempat yg diminta, Alhamdulillah masih lg di negeri sendiri. Aku pindh dulu pertengahan 2019, sblm covid menyerang......mmg sgt bernasib baik. Agaknya Tuhan tahu aku maybe x kuat utk hadap serangan covid di sana. Serangan covid juga mengubah hidup aku 360 darjah. 2x aku kena, survivor sungguh masa tu. Tapi aku kna terima jgk la akibatnya. Hidup dh x mcm dulu, byk yg kna pantang....mkn, xtvt semua dh terhad skrg. Tapi ok la kan.....masih hidup.....

gambaq ni pi melaka hari tu. beli cheese corn...sepuluh hengget sebekas. Mkn x sampai separuh, nafsu ja lebih.

No comments:

Pondok Mama

 nak cerita 1 kedai pastry kat kg aku. mula2 dikenali dgn kelazatan donut saja (even sampai skrg). dh diperluaskan menu smpai mcm2 ada kat s...