Tuesday, July 16, 2024

Birthday treat

 July setiap weekend memang busy. jalan2, makan2, x henti2.....sampai x larat dh nk mkn. semua nak sumbat.

                                                    aku mkn spagetti

ni hanan. salah seorang yang belanja aku makan. kat sg petani ni sbb aku pi pakar ent, telinga masuk ayaq. terbang la dkt 400, telinga punya pasal......redha.. lps tu pulak ada opismate blanja mkn dubuyo. Aku korea pun onz ajerrr.
dia siap order side dish lagi tu.....dumpling sdp, kna dgn kuah dia. ayam goreng tu aku x rasa pun sbb x minat sgt ayam mcm tu.kna la bungkus bwk balik. mkn 2 org ja, ordernya melampau2, sabar jer la.

sabtu lps pulak traveling to perlis dgn kakak comei dari psp. jalan2 m,kn2 jgk, sampai sengkak perut. bila dh tua2 ni, xleh dh nak mkn byk....mcm aku kata sblm2 ni, nafsu masik ada, perut dh x mampu. hampa tgk la sendiri.......






                                order room service mlm tu sbb dua2 lena, jaga dh lewat
                                                    ni kat tg dawai, org blanja :)
otw balik siap sgh jitra lagi, amik stok pekasam, mcm biasa,,,,,,

No comments:

Pondok Mama

 nak cerita 1 kedai pastry kat kg aku. mula2 dikenali dgn kelazatan donut saja (even sampai skrg). dh diperluaskan menu smpai mcm2 ada kat s...