Tuesday, July 23, 2024

EEP 24

 English Enhancement Program nama diberi.....khusus utk yg markah 4/5 masa pencerapan sesi lps hari tu. tp ada jgk yg full mark pun dimasukkan jgk. the more the merrier orang kata....mmg pun. release la joint program mcm ni, belajar sambil bermain,,,syok.


ni antara games yg ada hari tu. paling mencabar yg telefon karat tu la. dh la ayat dlm english, nak ingat lg, mmg haru biru jadinya. aku yg pelupa lagi.......
ni pulak game yg paling aku suka. blh apply dlm kelas nanti. sangat menarik tertarik kau mmg dboom. sbb aku x pandai lukis, so aku yg jadi tukang cerita, grammar ntah ke mana, harap depa paham. kami menag game ni tau :)
Apa2 pun we enjoyed that day, last task is to record video of ourself and upload to padlet. teacher suruh 8 - 10 second ja, tp aku tgk depa buat 2 mins and more. aku buat 12 sec only, jadilahhhhh,,,

No comments:

Pondok Mama

 nak cerita 1 kedai pastry kat kg aku. mula2 dikenali dgn kelazatan donut saja (even sampai skrg). dh diperluaskan menu smpai mcm2 ada kat s...