Wednesday, July 10, 2024

Happy birthday to me.......

 7/7/2024

Genap umur 45.....2024...tua dah...semua dh ada rasanya, Amalan ja x brp nak cukup. xmau apa2 dh, nak hidup tenang, bahagia, ada duit utk mkn2, jalan2....ya satu lagi, nak pi Mekah utk tunaikan haji jika diizinkan Allah......Aminnnn

Adik2 perempuan aku bwk mkn kat satu restoran Arab, best....sedappppp, agak mahal kot. Depa yg bayaq, aku makan ja. Siap ada nyanyi2 happy birthday lagi dalam bahasa arab, siap menari bagai. Nasib baik la x ramai sgt orang masa tu. Siap amik jalan jauh semata2 nak nyanyi....sabaq jer la....
Ni makanan aku, share dgn sorang adik aku tu. Byk la portion dia, kalau aku sorang memang x abih. Dah tua2 ni, mkn pun x byk mana....nafsu ja kekadang tu nk mcm2...

ni la yg depa bwk sambil nyanyi td tu....kunafa nama dia. Aku mkn la ckit, x kena sgt dengan tekak wpun x berapa manis. depa la bagi abih. tq la belanja aku mkn. nanti belanja lg ek..

No comments:

Pondok Mama

 nak cerita 1 kedai pastry kat kg aku. mula2 dikenali dgn kelazatan donut saja (even sampai skrg). dh diperluaskan menu smpai mcm2 ada kat s...