Thursday, September 12, 2024

Pondok Mama

 nak cerita 1 kedai pastry kat kg aku. mula2 dikenali dgn kelazatan donut saja (even sampai skrg). dh diperluaskan menu smpai mcm2 ada kat situ. aku Dia tutup Ahad dgn Isnin, so, hr sabtu ja aku blh beli, smlm cuti, amik darah, mmg akan sgh la.

kedai kaler pink, cantik. hiasan semua pink and berkonsepkan "hello kitty". ada donut biasa iaitu gula dan susu, dan juga mcm2 perisa ala2 big apple, tp version lg lembuttttt.
ni pandangan dari kaunter depan. order and bayar sebelah kanan, amik order belah kiri. ayaq, kepon, lasagna, pizza, semua ada. tp aku mmg suka donut dia, mmg sgt sdp.


semalam aku ada la beli beberapa flavor. donut susu, tiramisu, cheese dan salju. ni mmg flavor kegemaran aku. donut susu 1 set ada 5 biji, rm4 saja. konon nak amik 3 set, tp abih dh wpun baru pkl 2++ ptg. so dapat 1 ja.

No comments:

Pondok Mama

 nak cerita 1 kedai pastry kat kg aku. mula2 dikenali dgn kelazatan donut saja (even sampai skrg). dh diperluaskan menu smpai mcm2 ada kat s...