Thursday, August 1, 2024

cameron highland jul2024

 minggu lps pi CH, lama dah plan sejak mak blm habis iddah lagi. lama mak xpi sana, last rasanya msa aku balik cuti dr  mukah dulu. lama kan.....pi hr jumaat, ok la tahap jem nya. boleh dipertimbangkan lagi. balik hari ahad tu, mmg jem giler2.......letih, penat, lapaqqqq semua bercampur2....

tengok la tu, sebok la dia pun nk duduk atas maktok. maktok kami bg duduk atas tu sbb nak jln jauh, banyak, penat nanti. dia pulak suka2, dh la berat....haisshhhh laaa.....
my favourite......sconeeeee!!! xtau la brp kali aku repeat benda alah ni. sedap sgh mkn bila kat atas. lembut2, lembab2, dgn inti yg sesedang jer manisnya.....adoila, nak cari mana bila turun nanti.
                                                budak yg xtau takut.......

kami book homestay yg turun2 jer pasar malam. mmg heaven giler. dua2 malam kami pi. makanan murah2. x paham aku, mcm mna depa blh jual seafood murah2 mcm tu. laut jauh kot.
                                                        sblm masuk MARDI
dia la yg paling excited mai sini......sejukkkkk....daddy dgn ummi ada sentiasa....ramai yg blh layan dia srg ja...makan mcm2 org bagi.....best kan
dah turun tu kami direct jer balik terus. sgh hentian bukit gantang utk solat n merehatkan badan. aku mmg dh aimed durian, sbb situ ada durian......
                                     begitu sedap mak mkn, seri kaya namanya...

No comments:

Pondok Mama

 nak cerita 1 kedai pastry kat kg aku. mula2 dikenali dgn kelazatan donut saja (even sampai skrg). dh diperluaskan menu smpai mcm2 ada kat s...