Monday, August 26, 2024

Kenduri Haziq dan Aina

 smlm bertiga2an kami ke ipoh. aku membawa 2 bini2 org skali.....tujuan utama nak pergi kenduri, tujuan kedua nak pi karnival makan2 kat ipoh.....ada la benda nak beli.

kami sampai awai, dlm pkl 11.15 mcm tu. pi karnival yg kononnya start pkl 11 pagi, tp peniaga masing2 baru nak mula masak. ada yg tgh masah, yg x bkk lg pun ada. so kami pun pi la kenduri dulu. lgpun dkt ja dua2 tempat tu.

canti sungguh kedua2 mempelai. yg kami pi ni sebelah lelaki. so, dkt layar dan dinding ditayangkan gambar2 sebelah perempuan sblm ni. cantikkkkkkkk.....
nk tunjuk pelamin sebenarnya. tapi bgq x center sbb susah nak amik betul2. dengan nak elak orang2nya, jurugambarnya, maka ni la saja yg mampu aku snap. pelamin GAH di situ bertemakan putih.
Makanan pun sedap. paling best dia punya teh tarik, ummphhhh! 2 cawan aku amik. kl x ingatkan aku ni kna kawal gula, dah pi amik skali lagi.....heheheeeee
balik tu athirah drive. aku jd copilot saja. kami berenti kat bukit gantang utk solat dan mkn durian. durian yg dicari xdak, so aku mkn yg lain, biasa saja, xbest sgt.

awan cantik balik tu kat J2. wpun mendung, tp langit cerah ja.....layannnz...

No comments:

Pondok Mama

 nak cerita 1 kedai pastry kat kg aku. mula2 dikenali dgn kelazatan donut saja (even sampai skrg). dh diperluaskan menu smpai mcm2 ada kat s...