Wednesday, August 21, 2024

marjeena cafe parit buntar

 mg lps pi byq bil telepon kat p. buntar. tiba2 nampak 1 cafe yg pernah lalu kat tiktok aku. tersinggah la kan nak rasa.

gambar dari google. kebetulan mmg ada parking kathujung skali wpun weekend. sgh la dgn mak aku kat situ. mak aku order ayam gepuk.....aku amik nasi goreng petai seafood, tp xdak petai....xtau la silap ka, lupa ka, mcm mna ka. tp aku dh mkn nasi tu baru perasan xdak petai. patut pun x bau.
Makanan ok la, sdp...tp yg aku nk highlight kat sini dessert depa, sdp2 nampak semua. boleh la kalau nk try beli dessert saja nanti

aku beli pavlova jer nak rasa hari tu. sedap....x manis sgt, sesuai la dgn aku yg x suka mkn manis, tp tetap kna mkn ubat. yg lain2 aku akan try nanti2, dr semasa ke semasa.
mg lps jgk aku buat mashed potato. byk sgt potato kat rmh mak aku, sampai ada yg dh buruk. adik aku pulak bakaq kambing dan ayam.....sesuai la kan....sdp jgk kejadiannya,

No comments:

Pondok Mama

 nak cerita 1 kedai pastry kat kg aku. mula2 dikenali dgn kelazatan donut saja (even sampai skrg). dh diperluaskan menu smpai mcm2 ada kat s...